4 Temmuz 2014 Cuma

GİDİLECEK ÇOK YOLUM VAR............................

yaşadığım gezegenin yuvarlak olduğunu kendi ekseni ve güneş etrafında döndüğünü, böylesine becerikli olduğunu tabi ki biliyorum ancak, bu mucizeyi sadece kitaplarda okumak değil de, keşke mümkün olsa gözlerimle izleyebilseydim..böyle meraklarım var.....ama gerçekci olmamız lazım, yani uzaktan değil de, her karışını adım adım dolaşmak, en ücra köşelerinde birbirimizden habersiz yaşadığımız gezegendaşlarımı görmek, ayaküstü sohbetler etmek, her türlü tabiat olayına şahit olmak, yorulmak, yeni yollar için hazırlıklar yapmak,yüzlerce fotoğraf çekmek, hiç bilmediğim türlü çeşitli gelenekleri, giyinme biçimlerini, hatta belki de dünya üzerinde giyinmeden yaşayan halkları, vahşi ormanların acı yeşilini, okyanusları, dereleri, ırmakları, koyları, mağaraları, kanyonları akla gelebilecek her yerini görmek kurabileceğim en güzel hayaldi benim için..hala da öyle...bu denli olmasa bile, bir seyehat sever olduğumu biliyordum da nerden başlayacağımı hem bilmiyor, hem çok da ihtimal vermiyordum..yorulurum, doyarım, bitiririm zannederken, gün gün artan daha ilginç yerler görme hevesim, seyehat anlayışımı da değiştirmeye başladı..eskisinden cesur olduğum yeni alanlar oluştu, gezilerde bir konuda lüks ararken, başka bir konuda sadece görülmeye değer olması bana yetmeye başladı..çektiğim fotoğrafların sayıları artmaya başladı, gittiğim yerleri kameraya kaydedip, dönüşte dvd'ye aktarma alışkanlığı edindim..gelişen teknolojilerle çok daha iyisini yapabilirim ancak şimdilik bununla yetiniyorum..mesela valiz hazırlama konusunda belgesiz bir uzman oldum :) kısacası seyehate dair ne varsa hoşuma gidiyor..şunu farkettim ki, gezi öncesi gideceğim yerle ilgili bazı önemli noktalarda bloglardan tecrübeyle sabit bilgiler aramaya başladım..öyleyse ben de ilk kez gidecekler için çok derin olmayan ama belki de işe yarayacak tecrübe ve anılarımı buradan herkesle paylaşmak istiyorum...paylaşılacak yol hikayelerimin artması dileğiyle..hoşçakalın...daha gidilecek çok yer var...tadını çıkartmalı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder